Etusivu » Apurahat

Apurahat

Apurahojen saajat on valittu ja apurahan saajille on ilmoitettu asiasta.

Suomen Onkologiayhdistys Ry julistaa haettaviksi:

Apurahoja kliiniseen onkologiaan liittyvään väitöskirja- ja post-doc-tutkimukseen.

Väitöskirja-apurahalla tuetaan syöpätaudeilla työskentelevien lääkäreiden ja fyysikoiden tohtorintutkintoon tähtäävää tutkimustyötä. Apurahoja myönnetään noin 5000€ suuruisina yhteensä enintään 30 000 € arvosta.

Yhdistyksen 30-v juhlavuoden kunniaksi myönnetään yksi 10 000€ apuraha väitöskirjan jälkeiseen post-doc tutkimukseen.

Suomen Onkologiayhdistyksen jäsenyys on edellytys apurahojen saamiselle.

Apurahan saaja on velvollinen tekemään selvityksen tutkimustyön edistymisestä yhdistyksen rahastonhoitajalle 31.12.2025 mennessä. Hakemusten tulee olla perillä 31.3.2024 mennessä. Yli 5 sivua pitkiä ja myöhästyneitä hakemuksia ei käsitellä.

Suomen Onkologiayhdistys Ry:n sädehoitotyöryhmä julistaa haettaviksi

Matka-apurahoja yhteensä enintään 10 000 euroa sädehoitoon tai säteilybiologiaan liittyvien koulutusmatkojen kustannuksiin. Oma esitelmä katsotaan hakijalle eduksi. Sädehoitomatka-apurahahakemuksen tulee olla perillä 31.3.2024. Matka-apurahahakemuksesta tulee selvitä matkan perustelut, kustannusarvio sekä muut mahdolliset rahoituslähteet. Matka-apurahan saaja on velvollinen 3 kk kuluessa matkan päättymisestä tekemään alkuperäistositteisiin perustuvan selvityksen apurahan käytöstä yhdistyksen rahastonhoitajalle.

Suomen Onkologiayhdistyksen jäsenyys on edellytys apurahojen saamiselle.

Kaikki apurahahakemukset tehdään sähköisesti.